Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, fax 044 7363111.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej w zakresie zadań na: 1 - Budowę ul. Św. Marka i Skłodowskiej w Opocznie dł. ok. 1250 mb 2 -Modernizację ulic (dróg gmin.): Partyzantów , ciąg ulic Limanowskiego - Cicha- Janasa , Zjazdowa , Szpitalna , pl. Kilińskiego , Garncarska , Kołomurna , Piaseczna , Błonie , Przedszkolna , w Opocznie - dł. ok. 3,2 km 3- Modernizację dr. gm. Stużno Wieś -Mroczków Duży ok. 3,650 km 4 -Modernizację dr. gm. w Woli Załężnej dł. ok. 300mb z przebudową mostu . 5 - Modernizację dr. gm. w Brzustówku - Kol. dł. 1100 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej w zakresie 5-ciu zadań: Zad. Nr 1 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę ul. Św. Marka i M.C. Skłodowskiej w Opocznie dł. ok. 1250 mb Zad. Nr 2 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację ulic (dróg gminnych): Partyzantów (od ul. Westerplatte do torów kolejowych) dr nr 3132E, ciąg ulic Limanowskiego - Cicha- Janasa nr 3130E , Zjazdowa nr 107412 , Szpitalna nr 107407, pl. Kilińskiego ( przy postoju taxi) nr 107407, Garncarska nr 107414, Kołomurna nr 107417, Piaseczna nr 107401, Błonie nr 107423, Przedszkolna 107443, w Opocznie - dł. ok. 3,2 km Zad. Nr 3- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację drogi gminnej Stużno Wieś -Mroczków Duży nr 107151E ok. 3,650 km Zad. Nr 4 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację drogi gminnej nr 107157E Wola Załężna -Szkoła Podstawowa dł. ok. 300mb z przebudową mostu w Woli Załężnej Zad. Nr 5 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację drogi gminnej nr 107 154 Brzustówek Kol.- do drogi w gm. Sławno (Gawrony) dł. 1100 mb
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniają poniższe warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - doświadczenie : W zakresie zadania nr 1: - należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania ulic o długości 1,0 km każda wraz z kanalizacją deszczową , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że wykonał minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania ulic o długości 1,0 km każda wraz z kanalizacją deszczową wraz z dokumentami potwierdzającymi , że usługa ta została wykonana należycie. - potencjał kadrowy: W zakresie zadania nr 1: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają n/w uprawnienia : -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy dokumenty potwierdzające posiadanie wyżej wymaganych uprawnień wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa przez co najmniej jedną osobę. - doświadczenie W zakresie zadania nr 2: - należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania ulic o długości 2,0 km każda wraz z kanalizacją deszczową , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że wykonał minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania ulic o długości 2,0 km każda wraz z kanalizacją deszczową wraz z dokumentami potwierdzającymi , że usługa ta została wykonana należycie. - potencjał kadrowy: W zakresie zadania nr 2: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają n/w uprawnienia : -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy dokumenty potwierdzające posiadanie wyżej wymaganych uprawnień wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa przez co najmniej jedną osobę. - doświadczenie W zakresie zadania nr 3: - należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania - modernizacji dróg o długości 3,0 km każda wraz z kanalizacją deszczową , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że wykonał minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania - modernizacji dróg o długości 3,0 km każda wraz z kanalizacją deszczową wraz z dokumentami potwierdzającymi , że usługa ta została wykonana należycie. - potencjał kadrowy: W zakresie zadania nr 3: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają n/w uprawnienia : -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy dokumenty potwierdzające posiadanie wyżej wymaganych uprawnień wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa przez co najmniej jedną osobę. - doświadczenie W zakresie zadania nr 4: - należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania - modernizacji dróg o długości 300mb każda wraz z kanalizacją deszczową , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że wykonał minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania - modernizacji dróg o długości 300mb każda wraz z kanalizacją deszczową wraz z dokumentami potwierdzającymi , że usługa ta została wykonana należycie. - należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 1 projekt techniczny dotyczący przebudowy lub budowy mostu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że wykonał minimum 1 projekt techniczny dotyczący przebudowy lub budowy mostu wraz z dokumentami potwierdzającymi , że usługa ta została wykonana należycie. - potencjał kadrowy: W zakresie zadania nr 4: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają n/w uprawnienia : -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), - Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy dokumenty potwierdzające posiadanie wyżej wymaganych uprawnień wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa przez co najmniej jedną osobę. - doświadczenie W zakresie zadania nr 5: - należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania - modernizacji dróg o długości 1,0 km każda , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że wykonał minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania - modernizacji dróg o długości 1,0 km każda wraz z dokumentami potwierdzającymi , że usługa ta została wykonana należycie. - potencjał kadrowy: W zakresie zadania nr 5: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają n/w uprawnienia : -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy dokumenty potwierdzające posiadanie wyżej wymaganych uprawnień wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa przez co najmniej jedną osobę. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument, o którym mowa wyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych. W przypadku oferty składanej wspólnie oświadczenie składa każdy podmiot / zał. nr 7 / 3.wykaz osób i podmiotów oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: W zakresie zadania nr 1 zał. nr 8.1 -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), W zakresie zadania nr 2 zał. nr 8.2 -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), W zakresie zadania nr 3 zał. nr 8.3 -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), W zakresie zadania nr 4 zał. nr 8.4 -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), W zakresie zadania nr 5 zał. nr 8.5 -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ), 4.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zawierający : W zakresie zadania nr 1 zał. nr 9.1 - minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania ulic o długości 1,0 km każda wraz z kanalizacją deszczową W zakresie zadania nr 2 zał. nr 9.2 - minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania ulic o długości 2,0 km każda wraz z kanalizacją deszczową W zakresie zadania nr 3 zał. nr 9.3 - minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania - modernizacji dróg o długości 3,0 km każda wraz z kanalizacją deszczową W zakresie zadania nr 4 zał. nr 9.4a i 9.4b - minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania - modernizacji dróg o długości 300mb każda wraz z kanalizacją deszczową (9.4a) - minimum 1 projekt techniczny dotyczący przebudowy lub budowy mostu (9.4b) W zakresie zadania nr 5 zał. nr 9.5 - minimum 2 projekty techniczne dotyczące projektowania - modernizacji dróg o długości 1,0 km każda , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu , długości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Opocznie, ul.Staromiejska 6, 26-300 Opoczno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Opocznie, ul. Staromiejska 6 / sekretariat/, 26-300 Opoczno,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planuje realizację w/w zadań przy udziale środków UE
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. Nr 1 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę ul. Św. Marka i M.C. Skłodowskiej w Opocznie dł. ok. 1250 mb.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót ok. 1250 mb:. Opracowanie PT obejmuje : 1. Ul. M.C. Skłodowskiej od ul. Partyzantów do ul. Inowłodzkiej (dr. wojewódzka nr 726) .Ulica przebiegała będzie częściowo po nowym śladzie z włączeniem w dr wojewódzką - wraz z odwodnieniem . · Na odcinki wymagające kanalizacji deszczowej należy również opracować PT. kanalizacji deszczowej. 2. Ul. Św. Marka od ul. Inowłodzkiej (dr. wojewódzka) do ul. Kwiatowej). · Na odcinki wymagające kanalizacji deszczowej należy również opracować PT. kanalizacji deszczowej. 3. Drogi wewnętrzne osiedlowe M. C. Skłodowskiej przy blokach nr : 4,6,8 wraz z parkingami- w tym droga dojazdowa do bloku nr 4 wraz kanalizacją deszczową, pozostałe odcinki odwodnienie powierzchniowe..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. Nr 2 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację ulic (dróg gminnych): Partyzantów (od ul. Westerplatte do torów kolejowych) dr nr 3132E, ciąg ulic Limanowskiego - Cicha- Janasa nr 3130E , Zjazdowa nr 107412 , Szpitalna nr 107407, pl. Kilińskiego ( przy postoju taxi) nr 107407, Garncarska nr 107414, Kołomurna nr 107417, Piaseczna nr 107401, Błonie nr 107423, Przedszkolna 107443, w Opocznie - dł. ok. 3,2 km.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót ok. 3,2 km. Opracowanie PT obejmuje w/w ulice w zakresie modernizacji jezdni chodników, pasów zieleni , odwodnienia, usunięcia kolizji..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację drogi gminnej Stużno Wieś -Mroczków Duży nr 107151E ok. 3,650 km.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje opracowanie projektu technicznego na modernizację drogi ok. 3,650 km.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację drogi gminnej nr 107157E Wola Załężna -Szkoła Podstawowa dł. ok. 300mb z przebudową mostu w Woli Załężnej.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje opracowanie projektów technicznych · na modernizację drogi dł. ok. 300 mb · przebudowę mostu w Woli Załężnej.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację drogi gminnej nr 107 154 Brzustówek Kol.- do drogi w gm. Sławno (Gawrony) dł. 1100 mb.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje opracowanie projektu technicznego na modernizację drogi dł.1100 mb.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|