Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, fax. 044 7363111.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa układu komunikacyjnego osiedla Ustronie w Opocznie I Etap - długości 3027,0 m wraz z kanalizacją deszczową dł.-2 328,0 m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje ulice : Lipowa, Klonowa, Wierzbowa, Tujowa, Jodłowa, Wiązowa, Morwowa, Orzechowa, Modrzewiowa, Grabowa - wraz z kanalizacją deszczową. Budowa ulic w zakresie: - Jezdni, chodników, zjazdów, kanalizacji-deszczowej - Usunięcie kolizji - Roboty towarzyszące - Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniają poniższe warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - doświadczenie ; należycie wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 roboty polegające na przebudowie lub budowie dróg każda o długości minimum 500,00 mb wraz z kanalizacją deszczową ( długość kanalizacji nie musi odpowiadać długości drogi, Zamawiający dopuszcza wykonanie zakresu kanalizacji deszczowej przy udziale podwykonawcy) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że wykonał minimum 2 roboty polegające na przebudowie lub budowie dróg każda o długości minimum 500,00 mb wraz z kanalizacją deszczową ( długość kanalizacji nie musi odpowiadać długości drogi, Zamawiający dopuszcza wykonanie zakresu kanalizacji deszczowej przy udziale podwykonawcy)wraz z dokumentami potwierdzającymi , że roboty te zostały wykonane należycie. - potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają n/w uprawnienia : - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , - uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy dokumenty potwierdzające posiadanie wyżej wymienionych uprawnień wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa przez co najmniej jedną osobę. - potencjał techniczny - dysponują następującym sprawnym sprzętem tj.: Wymagane minimum sprzętu: - Układarka masy bitumicznej - 2 szt. - Oplandekowane wywrotki lub termosy do przewozu masy bitumicznej - min. 4 szt. - Równiarka - min. 1 szt. - Koparko ładowarka - min. 1 szt. - Gilotyna do cięcia betonów - min. 2 szt. - Ubijarka do kostki betonowej- min. 2 szt. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca załączy wykaz potwierdzający dysponowanie wymaganym i sprawnym sprzętem. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca załączy polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych - posiadają środki finansowe lub mają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 złotych łącznie Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca załączy informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą , że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza niż 1.000.000 złotych łącznie d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zawierający minimum 2 roboty polegające na przebudowie lub budowie dróg każda o długości minimum 500,00 mb wraz z kanalizacją deszczową ( długość kanalizacji nie musi odpowiadać długości drogi, Zamawiający dopuszcza wykonanie zakresu kanalizacji deszczowej przy udziale podwykonawcy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, daty i miejsca wykonania, długości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 5) 3. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponuje wykonawca Wymagane minimum sprzętu: - Układarka masy bitumicznej - 2 szt. - Oplandekowane wywrotki lub termosy do przewozu masy bitumicznej - min. 4 szt. - Równiarka - min. 1 szt. - Koparko ładowarka - min. 1 szt. - Gilotyna do cięcia betonów - min. 2 szt. - Ubijarka do kostki betonowej- min. 2 szt. ( załącznik nr 6 ) 4. wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia / zał. Nr7/ oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia : - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , - uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , 5. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz.177) zał. nr 4. W przypadku oferty składanej wspólnie oświadczenie składa każdy podmiot. 6. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga kwoty ubezpieczenia w wysokości min. 500.000 złotych. 7. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca , że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza niż 1.000.000 złotych łącznie , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Opocznie Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Opocznie , ul. Staromiejska 6 / sekretariat/ 26-300 Opoczno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków UE..
|