 |
|
Przetargi :: Zamówienia Publiczne - PRZETARGI :: Archiwum Przetargów :: Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Różannie
Treść notatki
|
WAŻNE
10.11.2008
NOWY PROTEST
szczegóły w dziale protesty
==========================
10.11.2008r
Poniżej do pobrania znajduje się pierwsze 20 stron Wniosku o Wydanie Pozwolenia Zintegrowanego dla Planowanego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów zlokalizowanego w miejscowości Różanna.
Kompletna wersja papierowa wniosku wraz z załącznikami jest do wglądu w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym Urzędu Miejskiego w Opocznie
|
|
|
|
Wniosek o wydanie pozwolenia zintegrowanego
|
|
|
Modyfikacje
|
Odpowiedzi z 07.11.2008r.
|
|
|
Odpowiedzi do SIWZ z dnia 6.11.2008r.
|
|
|
Pytanie i odpowiedź do SIWZ
|
|
|
Różanna - budynek nr 14_PRZEDMIAR
|
|
|
Decyzja Nr 215 na budowę Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów
|
|
|
Modyfikacja terminu
|
Nasz znak:RMiZP 341/343/2008 Numer postępowania 35/2008
Opoczno, dnia 2008-10-27
INFORMACJA
dla Wykonawców
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa Zakładu Unieszkodliwienia Odpadów w Różannie wraz z zamknięciem i rekultywacją składowiska”
Zamawiający na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) dalej ustawy, modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Informuję, że wyniku licznych zapytań oraz wniesionego protestu w sprawie możliwości przesunięcia terminu składania ofert w związku z wprowadzoną modyfikacją opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego Zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów komunalnych w m. Różanna gm. Opoczno, Zamawiający postanawia stosownie do zapisów art. 38 ust. 6 ustawy wyznaczyć nowy termin składania i otwarcia ofert na dzień 12.11.2008 r. Nowy termin pozwoli na rzetelne przygotowanie oferty, godzina składania i otwarcia pozostaje nie zmieniona.
|
|
|
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
|
Numer ogłoszenia: 284849 - 2008; data zamieszczenia: 26.10.2008
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 232347 - 2008 data 24.09.2008 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, fax. 044 7363111.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2.
· W ogłoszeniu jest: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki : Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności Do potwierdzenia : aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia : Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 10 000 000 PLN środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. PLN; polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie przedstawienie polisy na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5 000 000 PLN. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny . Do potwierdzenia : wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, jedna związane z budową budynków użyteczności publicznej lub zakładów przemysłowych o wartości minimum 10.000.000 zł brutto. Druga zrealizował roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu o powierzchni minimum 3 ha. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia . Do potwierdzenia : Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż 1 Kierownika Kontraktu z uprawnieniami ogólnobudowlanymi, który posiada uprawnienia budowlane minimum 5 lat, zarządzał minimum jedną inwestycją o wartości nie mniejszą niż 10 000 000 zł, 1 kierownika budowy z uprawnieniami ogólnobudowlanymi bez ograniczeń który posiada uprawnienia budowlane minimum 5 lat oraz pełnił funkcję kierownika budowy na minimum jednym obiekcie użyteczności publicznej o wartości nie mniejszą niż 5 000 000 zł oraz minimum 3 kierowników robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi, robót drogowych, instalacje sanitarne i instalacje elektryczne. Każdy z kierowników robót musi posiadać, uprawnienia budowlane minimum 5 lat oraz wykazać się pełnieniem funkcję kierownika robót na minimum jednym obiekcie użyteczności publicznej o wartości nie mniejszą niż 5 000 000 zł Dokumentami potwierdzającymi przygotowanie zawodowe: uprawnienia budowlane kierownika budowy - w specjalność konstrukcyjno budowlana bez ograniczeń uprawnienia budowlane kierowników robót w zakresie, robót drogowych, instalacji sanitarnej i instalacje elektryczne aktualne Zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Do potwierdzenia : informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; Informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; Aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Wykaz i dokumenty uprawnień budowlanych kierownika kontraktu, kierownika budowy, kierowników robót wraz z aktualnymi Zaświadczeniami dla tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 10 000 000 PLN środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie uzna informacji w której bank nie określi konkretnej kwoty. (nie będą uznawane informacje określające posiadanie środków poprzez wskazywanie ilości miejsc po przecinku, średnich sald na koncie, obrotów itp.) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie minimum 5 000 000 PLN wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, jedna związane z budową budynków użyteczności publicznej* o wartości minimum 10.000.000 zł brutto. Druga zrealizował roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu o powierzchni minimum 3 ha. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z podaniem ilości osób za które wykonawca opłaca składki , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..
· W ogłoszeniu powinno być: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki : Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności Do potwierdzenia : aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia : Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 10 000 000 PLN środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. PLN; polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie przedstawienie polisy na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5 000 000 PLN. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny . Do potwierdzenia : wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, jedna związane z budową budynków użyteczności publicznej lub zakładów przemysłowych o wartości minimum 10.000.000 zł brutto. Druga zrealizował roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu o powierzchni minimum 3 ha. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia . Do potwierdzenia : Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż 1 Kierownika Kontraktu z uprawnieniami ogólnobudowlanymi, który posiada uprawnienia budowlane minimum 5 lat, zarządzał minimum jedną inwestycją o wartości nie mniejszą niż 10 000 000 zł, 1 kierownika budowy z uprawnieniami ogólnobudowlanymi bez ograniczeń który posiada uprawnienia budowlane minimum 5 lat oraz pełnił funkcję kierownika budowy na minimum jednym obiekcie użyteczności publicznej lub zakładzie przemysłowym o wartości nie mniejszą niż 5 000 000 zł oraz minimum 3 kierowników robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi, robót drogowych, instalacje sanitarne i instalacje elektryczne. Każdy z kierowników robót musi posiadać, uprawnienia budowlane minimum 5 lat oraz wykazać się pełnieniem funkcję kierownika robót na minimum jednym obiekcie użyteczności publicznej lub zakładzie przemysłowym o wartości nie mniejszą niż 5 000 000 zł Dokumentami potwierdzającymi przygotowanie zawodowe: uprawnienia budowlane kierownika budowy - w specjalność konstrukcyjno budowlana bez ograniczeń uprawnienia budowlane kierowników robót w zakresie, robót drogowych, instalacji sanitarnej i instalacje elektryczne aktualne Zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Do potwierdzenia : informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; Informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; Aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Wykaz i dokumenty uprawnień budowlanych kierownika kontraktu, kierownika budowy, kierowników robót wraz z aktualnymi Zaświadczeniami dla tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 10 000 000 PLN środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie uzna informacji w której bank nie określi konkretnej kwoty. (nie będą uznawane informacje określające posiadanie środków poprzez wskazywanie ilości miejsc po przecinku, średnich sald na koncie, obrotów itp.) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie minimum 5 000 000 PLN wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, jedna związane z budową budynków użyteczności publicznej o wartości minimum 10.000.000 zł brutto. Druga zrealizował roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu o powierzchni minimum 3 ha. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..
|
|
|
|
|
|
Informacja o zmianie ogłoszenia
|
|
|
Informacja
|
WAŻNE !!!!!
22.10.2008r. NOWY PROTEST
Załącznik do pobrania - DOKUMENTACJA PO MODYFIKACJI. Pobierz
Nasz znak:RMiZP 341/326/2008
Numer postępowania 35/2008 Opoczno, dnia 2008-10-21
INFORMACJA dla Wykonawców
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa Zakładu Unieszkodliwienia Odpadów w Różannie wraz z zamknięciem i rekultywacją składowiska”
Zamawiający na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) dalej ustawy, modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Informuję, że wyniku otrzymanego pytania od jednego z Wykonawców o zakres rzeczowy rekultywacji składowiska stwierdzono, że ta części dokumentacji nie została przekazana Wykonawcom, dlatego też korzystając z przysługującego uprawnienia, uzupełniam opis przedmiotu zamówienia o:
1. Zamknięcie i rekultywację składowiska odpadów komunalnych w m. Różanna gm. Opoczno, załącznikami do wymienionego zadania są;
- projekt budowlano-wykonawczy,
- przedmiar robót
- Specyfikacja Techniczna
2. Zestawienie wycen indywidualnych.
Ww. załączniki do pobrania poniżej.
Mając na względzie postanowienia art. 38 ust. 6 ustawy Zamawiający wyznacza nowy termin składania i otwarcia ofert na dzień 30.10.2008 r. w celu właściwego przygotowania oferty w związku z uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia, godzina składania i otwarcia pozostaje nie zmieniona.
=================================================================
Informacja o zmianie terminu
Mając na względzie postanowienia art. 38 ust. 6 ustawy Zamawiający wyznacza nowy termin składania i otwarcia ofert na dzień 23.10.2008 r. godzina składania i otwarcia pozostaje nie zmieniona.
|
|
|
Pytania i odpowiedzi
|
|
|
Odpowiedzi na I część zapytań
|
|
|
Odpowiedzi na II część zapytań
|
|
|
|
|
|
|
Protesty
|
|
|
Rozstrzygnięcie protestu 1
|
|
|
Informacja o wniesionym proteście nr 2
|
|
|
|
|
Informacja o wniesionym proteście nr 3
|
|
|
|
|
Rozstrzygnięcie protestów 2 i 3
|
|
|
Informacja o wniesionym proteście nr 4
|
|
|
|
|
Rostrzygnięcie protesty nr 4
|
|
|
Informacja o wniesionym proteście nr 5
|
|
|
|
|
Treść Ogłoszenia
|
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, fax. 044 7363111.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Zakładu Unieszkodliwienia Odpadów w Różannie wraz z zamknięciem i rekultywacją składowiska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje między innymi: wagę wozową o nośności 60 Mg płytę kompostowania pryzmowego płytę dojrzewania kompostu halę sortowni wiatę na surowce wtórne (boksy) nieckę składowania odpadów zbiornik odcieków o objętości użytkowej Vu=300m3 przepompownię odcieków brodzik dezynfekcyjny plac pod belownicę odpadów wraz z placem przyjęcia odpadów budynek magazynowy do czasowego magazynowania odpadów niebezpiecznych budynek socjalno - administracyjny magazyn paliw, smarów, i środków chemicznych myjnię płytowa sprzętu ciężkiego garaż z kanałem naprawczym i garaż dla kompaktora stacja trafo drogi, place, stanowiska postojowe zakładową sieć wodociągową kanalizacje wód opadowych i technologicznych oraz sanitarną ze zbiornikiem bezodpływowym sieć elektryczną oraz telefoniczną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.20.00-8, 45.11.12.00-0, 45.31.00.00-3, 45.22.21.00-0, 45.22.21.10-3, 25.23.30.00-3, 45.10.00.00-5, 29.81.13.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 600 000 PLN (sześćset tysięcy zł ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki : Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności Do potwierdzenia : aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia : Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 10 000 000 PLN środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. PLN; polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie przedstawienie polisy na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5 000 000 PLN. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny . Do potwierdzenia : wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, jedna związane z budową budynków użyteczności publicznej lub zakładów przemysłowych o wartości minimum 10.000.000 zł brutto. Druga zrealizował roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu o powierzchni minimum 3 ha. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia . Do potwierdzenia : Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż 1 Kierownika Kontraktu z uprawnieniami ogólnobudowlanymi, który posiada uprawnienia budowlane minimum 5 lat, zarządzał minimum jedną inwestycją o wartości nie mniejszą niż 10 000 000 zł, 1 kierownika budowy z uprawnieniami ogólnobudowlanymi bez ograniczeń który posiada uprawnienia budowlane minimum 5 lat oraz pełnił funkcję kierownika budowy na minimum jednym obiekcie użyteczności publicznej o wartości nie mniejszą niż 5 000 000 zł oraz minimum 3 kierowników robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi, robót drogowych, instalacje sanitarne i instalacje elektryczne. Każdy z kierowników robót musi posiadać, uprawnienia budowlane minimum 5 lat oraz wykazać się pełnieniem funkcję kierownika robót na minimum jednym obiekcie użyteczności publicznej o wartości nie mniejszą niż 5 000 000 zł Dokumentami potwierdzającymi przygotowanie zawodowe: uprawnienia budowlane kierownika budowy - w specjalność konstrukcyjno budowlana bez ograniczeń uprawnienia budowlane kierowników robót w zakresie, robót drogowych, instalacji sanitarnej i instalacje elektryczne aktualne Zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Do potwierdzenia : informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; Informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; Aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Wykaz i dokumenty uprawnień budowlanych kierownika kontraktu, kierownika budowy, kierowników robót wraz z aktualnymi Zaświadczeniami dla tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 10 000 000 PLN środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie uzna informacji w której bank nie określi konkretnej kwoty. (nie będą uznawane informacje określające posiadanie środków poprzez wskazywanie ilości miejsc po przecinku, średnich sald na koncie, obrotów itp.) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie minimum 5 000 000 PLN wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, jedna związane z budową budynków użyteczności publicznej* o wartości minimum 10.000.000 zł brutto. Druga zrealizował roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu o powierzchni minimum 3 ha. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z podaniem ilości osób za które wykonawca opłaca składki , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opoczno.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Opoczno 26 - 300 Opoczno ul. Staromiejska 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Gmina Opoczno 26 - 300 Opoczno ul. Staromiejska 6 pokój nr 8 Sekretariat Urzędu Miasta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Piorytet II Ochrona Środowiska, zapobieganie zagrożeniom i energetyka - Działanie II.2 Gospodarka odpadam.
|
|
|
Załączniki do pobrania
|
|
|
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
|
|
|
Załącznik do umowy - karta gwarancyjna
|
|
|
Załączniki do pobrania
|
Załącznik do pobrania - PRZEDMIARY. Pobierz
Załącznik do pobrania - SPECYFIKACJE. Pobierz
Załącznik do pobrania - PROJEKT BUDOWLANY. Pobierz
Załącznik do pobrania - PROJEKT WYKONAWCZY. Pobierz
|
|
|
Informację wytworzył(a): Barbara Mlonka
Informację dodał(a): Włodzimierz Wroński
Ostatnia modyfikacja: 2008-11-10 14:20:00
|
|
|
|
 |