Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, fax. 044 7363111.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu gminy Opoczno i jednostek organizacyjnych gminy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa bankowa budżetu gminy Opoczno i jednostek organizacyjnych gminy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1, 66.12.00.00-7, 66.13.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia . - doświadczenie - prowadzili w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 rachunki bankowe jednostek sektora finansów publicznych przez okres co najmniej 1 roku, w tym jeden rachunek dla Jednostki Samorządu Terytorialnego - potencjał techniczny- posiadają oddział lub filie w Opocznie przygotowaną do realizacji zadań o których mowa w rozdziale III SIWZ - Posiadają wdrożony System Elektronicznej Bankowości, który zapewnia: -zastosowanie elektronicznego systemu obsługi rachunku z siedziby Gminy (praca programu na kilku stanowiskach jednocześnie - min. 8 stanowisk) i pozostałych jednostek organizacyjnych wymienionych z zał. nr 1 -prowadzenie rozliczeń w systemie ELIXIR. -dostęp do pełnej informacji o wszystkich rachunkach własnych i ich obrotach -przegląd historii operacji w pełnym rozbiciu analitycznym oraz pogląd operacji bieżąco rejestrowanych na rachunkach -rejestracje określonych operacji ( przelew z rachunku klienta na rachunek w oddziale lub innym banku) -bieżące dysponowanie środkami wpływającymi na rachunek -zautomatyzowanie szeregu czynności przy rejestracji dyspozycji przelewu, zmniejszając do minimum prawdopodobieństwo popełnienia błędu ( szablony przelewów, kontrola rachunków, kontrola uprawnień) -przegląd tabel opłat i prowizji, kursów walut, stawek WIBOR, tabeli oddziałów
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W zakresie doświadczenia i potencjału technicznego: c) dokument potwierdzający prowadzenie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 rachunków bankowych jednostek sektora finansów publicznych przez okres co najmniej 1 roku, w tym jednego rachunku dla Jednostki Samorządu Terytorialnego. d) oświadczenie potwierdzające posiadanie oddziału lub filii w Opocznie przygotowaną do realizacji zadań o których mowa w rozdziale III SIWZ. e) oświadczenie potwierdzające posiadanie wdrożonego Systemu Elektronicznej Bankowości.
W pozostałym zakresie: f) Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Opocznie, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, budynek główny Urzędu, sekretariat, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
|