Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, fax. 044 7363111.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę istniejących chodników z płyt betonowych na kostkę betonową przy ul. Partyzantów i Westerplatte w Opocznie ( 2 zadania ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Zadanie 1) Przebudowę istniejących chodników przy ulicy Partyzantów w Opocznie na odcinku od ul. Biernackiego do ul. Piotrkowskiej (str. Lewa)-zakres robót: 200 mb - 590 m2 . Zadanie 2) Przebudowę istniejących chodników przy ulicy Westerplatte w Opocznie na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Przemysłowej- zakres robót : 500 mb, 2200 m2 . Kolory dostosować do istniejących chodników.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia . - doświadczenie: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 2 budowy lub przebudowy chodników o dł. minimum 200 mb każda, z podaniem ich długości i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - potencjał techniczny:( wymagane minimum.): gilotyna do cięcia kostki-1 szt., koparko-ładowarka - 1 szt,; samochód samowyładowczy -1 szt.; zagęszczarka do kostki -1 szt. - potencjał kadrowy: wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, przedstawiając ich uprawnienia, wymagane: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( dla minimum jednej osoby).
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2 zostanie dokonana na postawie żądanych w rozdziale VII SIWZ dokumentów i oświadczeń , wg formuły spełnia - nie spełnia..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2: W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W zakresie doświadczenia, potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonywania zamówienia: 2. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedstawiający min. 2 budowy lub przebudowy chodników o dł. minimum 200 mb każda z podaniem ich długości i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( zał. nr 5) 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia. Wymagane: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ( zał. nr 6) 4. Wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z zał. nr 7 / wymagane min./ gilotyna do cięcia kostki-1 szt., koparko-ładowarka - 1 szt,; samochód samowyładowczy -1 szt.; zagęszczarka do kostki -1 szt. W pozostałym zakresie: 5. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Opocznie, Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Urząd Miejski w Opocznie, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, sekretariat, I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowę istniejących chodników przy ulicy Partyzantów w Opocznie na odcinku od ul. Biernackiego do ul. Piotrkowskiej.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowę istniejących chodników przy ulicy Partyzantów w Opocznie na odcinku od ul. Biernackiego do ul. Piotrkowskiej (str. Lewa)-zakres robót: 200 mb - 590 m2.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowę istniejących chodników przy ulicy Westerplatte w Opocznie na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Przemysłowej..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowę istniejących chodników przy ulicy Westerplatte w Opocznie na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Przemysłowej- zakres robót : 500 mb, 2200 m2 .
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|