Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, faks 044 7363111.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu medycznego tj: Zadanie 1 - Łóżko porodowe - 2 szt. Zadanie 2 - Aparat USG - 1 szt. Zadanie 3 - Łóżko elektryczne rehabilitacyjne wielofunkcyjne z pozycja fotelową - 2 szt. Zadanie 4 - Aparat do masażu uciskowego - 1 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę sprzętu medycznego tj: Zadanie 1 - Łóżko porodowe - 2 szt. Zadanie 2 - Aparat USG - 1 szt. Zadanie 3 - Łóżko elektryczne rehabilitacyjne wielofunkcyjne z pozycja fotelową - 2 szt. Zadanie 4 - Aparat do masażu uciskowego - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.21.00-3, 33.19.60.00-0, 33.11.23.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na postawie żądanych w rozdziale VI SIWZ dokumentów i oświadczeń , wg formuły spełnia - nie spełnia..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ składa dokument, o którym mowa w rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zmienionego rozporządzeniem z dnia 16.10.2008r. 2. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 6 do SIWZ) Inne dokumenty, które winien złożyć Wykonawca. 1.Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy zgodny z formularzem stanowiącym załącznik nr 5 z załączonymi dokumentami tj. zestawieniami parametrów i wymaganych warunków ( zgodnych z załącznikami nr 1,2,3,4 do SIWZ w których określono parametry i warunki) 2. Certyfikat zgodności CE dla zaoferowanego sprzętu. 3. Atesty dopuszczające stosowanie przedmiotu dostawy do użycia w placówkach publicznej służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych. 4. Kserokopię autoryzacji serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego producenta na terenie Polski. 5. Instrukcję obsługi przedmiotu dostawy w języku polskim ( dopuszcza się załączenia w formie elektronicznej na płycie CD-R) 6. Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot dostawy jest fabrycznie nowy. 7.W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu / art. 23 ust.2 / 8.Zobowiązanie do ponoszenia solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy podpisanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 9. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek główny Urzędu, sekretariat Urzędu, I piętro, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa - Łóżko porodowe - 2 szt..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko porodowe - 2 szt..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.21.00-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Aparat USG - 1 szt..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Aparat USG - 1 szt..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Łóżko elektryczne rehabilitacyjne wielofunkcyjne z pozycja fotelową - 2 szt..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - Łóżko elektryczne rehabilitacyjne wielofunkcyjne z pozycja fotelową - 2 szt..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.21.00-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Aparat do masażu uciskowego - 1 szt..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - Aparat do masażu uciskowego - 1 szt.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|