Opoczno: Utwardzenie terenu kostką betonową kolorową ok. 830 m2 wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej przy ZSS Nr 3 w Opocznie Numer ogłoszenia: 10702 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, faks 044 7363111.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie terenu kostką betonową kolorową ok. 830 m2 wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej przy ZSS Nr 3 w Opocznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Utwardzenie placu kostką betonową kolorową gr.8 cm . - Roboty przygotowawcze i ziemne - Odwodnienie - kan. deszczowa - Roboty towarzyszące - Inwentaryzację powykonawczą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wymagane: - doświadczenie: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - minimum 2 roboty polegające na utwardzeniu terenu każda o powierzchni minimum 800,00 m2 wraz budową minimum 1-go przyłącza kanalizacji deszczowej ( Zamawiający dopuszcza wykonanie zakresu kanalizacji deszczowej przy udziale podwykonawcy ) z podaniem ich powierzchni , daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - potencjał techniczny : dysponują lub będą dysponować następującym sprawnym sprzętem tj.: - Koparko ładowarka - min. 1 szt. - Gilotyna do cięcia betonów - Ubijarka do kostki betonowej i zagęszczenia wykopów po kanalizacji deszczowej. - potencjał kadrowy: wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, przedstawiając ich uprawnienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, wymagane: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( dla minimum jednej osoby). c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na postawie żądanych w rozdziale VI SIWZ dokumentów i oświadczeń , wg formuły spełnia - nie spełnia..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ składa dokument/y o którym mowa w rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zmienione rozporządzeniem z dnia 16.10.2008r. 2. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający - minimum 2 roboty polegające na utwardzeniu terenu każda o powierzchni minimum 800,00 m2 wraz budową minimum 1-go przyłącza kanalizacji deszczowej ( Zamawiający dopuszcza wykonanie zakresu kanalizacji deszczowej przy udziale podwykonawcy ) z podaniem ich powierzchni , daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( zał. nr 6) 3. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane: - uprawnienia: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero ( zał. nr 7.) 3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( a które nie są jego pracownikami ). 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ( a który nie jest jego własnością), zgodnie z zał. nr 8/ wymagane minimum sprawnego sprzętu: - Koparko ładowarka - min. 1 szt. - Gilotyna do cięcia betonów - Ubijarka do kostki betonowej i zagęszczenia wykopów po kanalizacji deszczowej. 4a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie wyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował ( a które nie są jego własnością). 5. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Opocznie, 26-300 Opoczno, ul. Staromiejska 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Opocznie ul. Staromiejska6, 26-300 Opoczno/ sekretariat /.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
|