Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, faks 044 7363111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych, mających na celu określenie wysokości odszkodowania za nieruchomości objęte decyzją o lokalizacji obwodnicy Opoczna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych, mających na celu określenie wysokości odszkodowania za nieruchomości położone w powiecie opoczyńskim we wsi Januszewice, Różanna , Ogonowice, gm. Opoczno oraz m. Opocznie obr. 23,11,17,18,19,20 i 21 przejęte na rzecz Skarbu Państwa na mocy decyzji Wojewody Łódzkiego z dnia 13 sierpnia 2008 r. Nr 10/2008 o ustaleniu lokalizacji drogi krajowej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie obwodnicy miasta Opoczna w ciągu drogi krajowej nr 12 na odcinku około 7,8 km w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 193 , poz.1194 z późn. zm.), wg stanu nieruchomości na dzień wydania w/w decyzji t.j. 13 sierpnia 2008 r. oraz według jej wartości z dnia, w którym następuje ustalenie wysokości odszkodowania oraz nieruchomości przyznawanych w ramach odszkodowania jako nieruchomości zamienne, wraz z dokumentacją fotograficzną , oględzinami i występowaniem w charakterze biegłego w toku prowadzonych postępowań administracyjnych (udział na żądanie Zamawiającego w rozprawach administracyjnych) oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym. Łączna liczba działek około 590. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 1.a) wycena nieruchomości niezabudowanej, z ewentualnymi nasadzeniami roślinnymi, składającej się z jednej lub kilku przylegających do siebie działek, b)wycena każdej następnej działki niezabudowanej, z ewentualnymi nasadzeniami roślinnymi odrębnie położonej wchodzącej w skład nieruchomości, 2.a) wycena nieruchomości zabudowanej z ewentualnymi nasadzeniami roślinnym, składającej się z jednej lub kilku przylegających do siebie działek, b) Wycena działki niezabudowanej z ewentualnymi nasadzeniami roślinnymi wchodzącej w skład nieruchomości zabudowanej, 3.Wycena nieruchomości nietypowej zabudowanej położonej we wsi Ogonowice składającej się z działek nr 101/1, 143/2, 587, 588, 1030/3 na której zlokalizowane jest Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych i Zalesieniowych 4.Wycena ograniczonych praw rzeczowych do nieruchomości ujawnionych w księgach wieczystych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wymagane: - potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, posiadające uprawnienia, wymagane : - uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości oraz zaświadczenie o wpisie na listę rzeczoznawców majątkowych - załączyć ksero Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy dokument potwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień oraz załączy zaświadczenie o wpisie na listę rzeczoznawców majątkowych c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na postawie żądanych w rozdziale VI SIWZ dokumentów i oświadczeń , wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( zał. nr 3 do SIWZ) 1a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( a które nie są jego pracownikami) 2. Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr 2 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych, budynek C..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, sekretariat Urzędu, budynek główny Urzędu, I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
|