18-12-2018r.
godzina 22:21
www.bip.gov.pl
 
Aktualności
Władze lokalne
Gmina
Oświadczenia majątkowe
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Finanse/Inwestycje Gminne
Budżet Gminy
Ogłoszenia / Konkursy
KONKURSY Wydziału PKiS
Prawo lokalne
Uchwały Rady Miejskiej
Podatki i opłaty lokalne
Zagospodarowanie przestrzenne
Gospodarka komunalna
Obwieszczenia i Zawiadomienia Burmistrza
Decyzje Burmistrza
Postanowienia Burmistrza
Informacje pokontrolne
Obwieszczenia i Zawiadomienia Starosty Opoczyńskiego
Obwieszczenie Wojewody Łódzkiego
Przetargi
Zamówienia Publiczne - PRZETARGI
Zamówienia poniżej 14 000 euro
Zamówienia powyżej 14 000 euro
Konkursy
Zapytanie o cenę
Archiwum Przetargów
ROK 2010
Usługi geodezyjne w 2010r.
Wynik postępowania Usługi transportowo sprzętowe na wykonanie płyt boisk sportowych
Wynik postępowania Usługi transportowo-sprzętowe w 2012 roku
Wynik postępowania Wykonanie ogrodzenia przy Szkole Podstawowej w Kraśnicy
Wynik postępowania Usługi Geodezyjne w 2012r dla Gminy Opoczno
Informacja o unieważnieniu Wykonanie trzech szkolnych Placów Zabaw
Wynik postępowania Sporządzenie projektu zmiany planu miescowego planu zagospodarowania przes
Unieważnienie Usługi transportowo sprzętowe na wykonanie płytboisk sportowych
Unieważnienie Wycena Nieruchomości w 2012r
Wynik Postępowania Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania w zakresie kanali
Wynik postępowania Usługi w zakresie napraw dróg gruntowych
Wynik Postępowania Remont dróg na terenie Gminy Opoczno
Wynik postępowania Wywóz nieczystości z koszy ulicznych w 2012r.
Wynik postępowania Przyłącza energetyczne WLZ Libiszów
Wynik Postępowania Rozbudowa ulic - 2 zadania
Wynik postępowania Obsługa bankowa budżetu gm. Opoczno
Wynik PostępowaniaWykonanie oświetlenia ulicznego z podziałem na 4 zadania
Wynik postępowaniaOgródek dydaktyczny przy Przedszkolu nr 8 w Opocznie
Wynik postępowaniaZimowe utrzymanie dróg 2011-2012
Wynik postępowania Dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkół Gminy Opoczno na sezon 2011/2012
Wynik Postępowania Dostawa oleju opałowego
Wynik Postępowania Zaciągnięcie kredytu długoterminowego dla Gminy Opoczno
Wynik PostępowaniaOgródek dydaktyczny przy Przedszkolu nr 8 w Opocznie
Wynik postepowania Utworzenie ogródków dydaktycznych
Wynik PostępowaniaPrzebudowa Kolektora Deszczowego
Wynik postępowania Budowa placów zabaw
Wynik PostępowaniaRoboty drogowe 3 zadania
NOWY Dostawa artykułów spożywczych - PONOWIONY
Wynik Postępowania Wykonanie robót drogowych w podziale na 7 zadań
Wynik postępowania Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Opoczno w 2011 rok
Wynik Postępowania Wykonanie operatów szacunkowych mających na celu ustalenie wysokości odsz
Wynik postepowania Dostawa artykułów spożywczych
Wynik Postępowania Dostawa i instalacja systemu monitorowania zagrożeń środowiska i ostrzegan
Wynik postępowania Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Brzustówek Kol. - do
Wynik Postępowania Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej na 4
Wynik postępowania Dostawa znaków pionowych dla Gminy Opoczno
Wynik postępowania Sporządzenie dokumentacji zdjęciowej
Wynik postępowania Budowa parkingu przy ul. M.C. Skłodowskiej w Opocznie
Wynik Opracowanie materiału tekstowego
Wynik postępowania Oznakowanie poziome dróg na terenie Gminy Opoczno
Wynik Opracowanie projektu technicznego budowy rowu przydrożnego
WynikSporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
Wynik postępowania Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów z terenu Gminy Opoczno
Wynik postępowania Budowa oświetlenia ulicznego
Wyniki Wykonanie plakietek informacyjnych
Wynik postępowania Dostawa pojemników na odpady stałe
NOWY Wykonanie tablic promocyjnych
Wynik postępowania Usługi geodezyjne w 2011 roku
Wykonanie ogrodzenia ZS w Bukowcu Opoczyńskim
Wynik postępowania Opracowanie dokumentacji
NOWYWykonanie tablicy pamiątkowej w ramach promocji projektu
Budowa zatoki autobusowej na placu szkoły podstawowej w Bielowicach
Wynik Postępowania Opracowanie dokumentacji modernizacji targowiska miejskiego w Opocznie
Wynik postępowania Nadzór inwestorski nad budową Remizy i Domu Ludowego
WYNIKI Dostawa koszy na śmieci
Nadzór inwestorski - Obwodnica
Wynik postępowania Budowa budynku socjalnego przy boisku sportowym w Bielowicach
NOWE Dostawa mebli przedszkolnych i elementów wyposażenia wnętrz SP Bielowice
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych
Prowadzenie remontów dróg gruntowych materiałem kwarcytowym
Wynik postępowania DOSTAWA DWÓCH SAMOCHODÓW SPECJALISTYCZNYCH DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW
Wykonanie tablicy pamiątkowej
Oznakowanie poziome dróg na terenie miasta i gminy Opoczno w latach 2009-2010
Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych z osprzętem Wynik postępowania
Wynik postępowania Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Asystenta koordynatora
WYNIKIDostawa tabliczek do oznaczenia roślin
Wykonanie dokumentacji projktowo-kosztorysowej na budowę ulic w Opocznie
Odbiór i utylizacja pokryć dachowych zawierających azbest z terenu Gminy Opoczno w roku 2010
Orlik 2012
Wynik postępowania Budowa remizy strażackiej i domu ludowego w Kraśnicy
Wykonanie ulotek edukacyjnych (broszur) dotyczących segregacji odpadów.
Mechaniczne zamiatanie ulic WYBÓR OFERENTA DOKONANY
Budowa obwodnicy
Wynik postępowania Wycena nieruchomości
Skład i druk wydawnictwa albumowego
Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów - Inwestor Zastępczy
Wykonanie dokumentacji adaptacji budynków zamieszkania zbiorowego ul. Przemysłowa w Opocznie
Wynik postepowania Dostawa materiałów kamiennych
Wykonanie tablic pamiątkowych w ramach promocji projektu
Oznakowanie pionowe dróg z terenu miasta i gminy Opoczno w latach 2009-2010
Wynik postępowania Dostawa materiałów typu: piasek, żwir, szlaka
Remonty dróg gruntowych 2010-2011
Budowa domu ludowego i świetlicy w Kraśnicy
Przebudowa ul. Armii Krajowej
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową układu komunikacyjnego osiedla USTRONIE PONOWIONY
Wykonanie dokumentacji na rozbudowę ulic: Biernackiego, Słowackiego
Wynik Postępowania Sporządzanie decyzji o warunkch zabudowy i zagospodarowania terenu
Wykonanie plakietek informacyjnych dla celów promocyjnych projektu finansowanego ze środków unijnych
Odbiór i utylizacja pokryć dachowych zawierających azbest
Wykonanie dokumentacji na rozbudowę ulic: Wiejskiej, Puchały, Ogrodowej
Wynik postepowania Administrowanie zespołem targowis miejskich w Opocznie
Remont dróg bitumicznych z terenu miasta i gminy Opoczno w latach 2009-2010
Dostawa destruktu
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010
Informacja o unieważnieniu Administrowanie zespołem targowis miejskich w Opocznie
Wykonanie operatów szacunkowych, mających na celu określenie wysokości odszkodowania za nieruchomośc
Wykonanie dokumentacji projktowo-kosztorysowej na rozbudowę ulicy Działkowej
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
Wynik Postępowania Budowa świetlicy w Modrzewiu
Świadczenie usługi polegającej na przygotowywaniu analizy urbanistycznej
Budowa sieci cieplnej ul. Kołomurna
Wykonanie termomodernizacji budynków Urzędu Miejskiego w Opocznie
Informacja o nieważnieniu Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na 3 zadania
Kruszenie materiału kwarcytowego
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową układu komunikacyjnego osiedla USTRONIE UNIEWAŻNIONY
Ogrodzenie i droga dojazdowa ul. Spacerowa UNIEWAŻNIONY
Wynik postępowania Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Opoczno w latach 2011
Świetlica wiejska w miejscowości Kliny
Utwardzenie terenu przy ZSS Nr 3 w Opocznie
Informacja o wyniku Wywóz nieczystości z koszy ulicznych z terenu gminy Opoczno
Budowa układu komunikacyjnego osiedla
Dostawa materiałów typu piasek, żwir, szlaka
Wynik postepowania Prowadzenie szaletu miejskiego w Opocznie
Wyposażenie kuchni i zaplecza ZSS NR 2
Administrowanie zespołem targowisk miejskich
Wynik postępowania Przyłącze kanalizacji deszczowej odwadniające remontowane pomieszczenia
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Opoczno
Prowadzenie szaletu miejskiego
Wynik postępowania Odmulenie rowów przydrożnych
Przebudowa drogi wewnętrznej na terenie ZSS Nr 1 w Opocznie
Dostawa ciągnika rolniczego
Wynik postepowania Utworzenie trzech szkolnych placów zabaw w ramach Rządowego programu Rado
Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Różannie
Wywóz nieczystości z koszy ulicznych z terenu Gminy Opoczno na rok 2009
Wynik postępowania Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2010-2011
Przebudowa istniejących chodników z płyt betonowych na kostkę brukową
Obsługa bankowa budżetu gminy Opoczno i jednostek organizacyjnych PONOWIONY
Wynik postępowania Remont dróg bitumicznych 2010-2012
Usługi transportowe spoza terenu miasta i gminy Opoczno
Budowa kotłowni węglowej
Wynik Postępowania Dostawa materiałów kamiennych
Budowa ulic: Nowa, Żesławskiego
Dowozy i odwozy uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy
Informacja o unieważnieniu Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2010/2011 na terenie Gm
Wykonanie dokumentacji na modernizację ulic: Partyzantów, Limanowskiego
Obsługa bankowa budżetu gminy Opoczno i jednostek organizacyjnych UNIEWAŻNIONY
Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego
Dostawa lamp, opraw i wysięgników do oświetlenia ulicznego
Dokumentacja dróg
Wykonanie boisk sportowych ORLIK-2012
Dostawa sprzętu medycznego
Wykonanie ogrodzeń i bram
Budowa uilicy Kwiatowej oraz przebudowa ul. Norwida
Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo - gaśniczego
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2008/2009
Budowa parkingu w rejonie skrzyżowania ulic Biernackiego - Kopernika w Opocznie wraz z odwodnieniem
Utwardzenie terenu przy budynku Strażnicy OSP i Szkoły Podstawowej w miejscowości Dzielna
Mechaniczne zamiatanie ulic w Mieście
Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej w zakresie 2-ch zadań
Dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkół Gminy Opoczno na sezon 2008/2009
Zmiana użytkowania starego budynku szkolnego na świetlicę wiejską i bibliotekę w Ogonowicach -MDK
Dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkół Gminy Opoczno na sezon 2008/2009
Budowa kanalizacji deszczowej ul. Piotrkowska
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Szkół Gminy Opoczno
Remont pomieszczeń szkolnych ZSS nr 1
Wykonanie dokumentacji na budowę dróg dojazdowych do Opoczyńskiej Strefy Przemysłowej
Budowa kanalizacji deszczowej ul. Piotrkowska
Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na modernizację drogi w m. Różanna
Termomodernizacja MDK
Przebudowa dróg dojazdowych Bielowice-Jazia Góra
Usługi transportowo-sprzętowe na terenie miasta i gminy Opoczno w latach 2008-2009
Sporządzanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Wywóz nieczystości
Remont dróg gruntowych 2008-2009
Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej świetlicy wiejskiej w Karwicach
Budowa miejsc postojowych
Budowa wodociągu m. Różanna
Oświetlenie uliczne
Budowa sali gimnastycznej w Bielowicach
Przebudowa linii napowietrznych SN-15kV
Zbycia i i Dzierżawy gruntów


[Panel administracyjny]

Przetargi :: Zamówienia Publiczne - PRZETARGI :: Archiwum Przetargów :: Budowa obwodnicy



 Pyt_2.pdf
Zapytanie i odpowiedź 2
 Pyt_3.pdf
Zapytanie i odpowiedź 3


Zapytania i odpowiedzi
 

WAŻNA INFORMACJA


Nr spr. 13/2009

Opoczno, 10.06.2009r.

  

Dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego  na podstawie  ustawy  z dnia  29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655, ze zmianami) o wartości  poniżej  kwoty  5 150 000 EURO na Budowę północno - zachodniej  obwodnicy  miasta Opoczno dla dróg: krajowej nr 12, wojewódzkiej nr 726 w ciągu ulic: Przemysłowej  nr 3133E i Świerkowej Nr 3132E” dl. 2,305 kmplanowanej do realizacji w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

 

Wykonawca (…) zwrócił się do Zamawiającego z zapytaniem:

1. Na stronie internetowej Zamawiający nie zamieścił projektu dla ulicy Przemysłowej, w zawartości dokumentacji projektowej jest tylko jeden rysunek projektu kanalizacji.

W związku z powyższym prosimy o uzupełnienie dokumentacji przetargowej o projekt budowlany i wykonawczy.

2. Zamawiający zamieścił na stronie przedmiar i ślepy kosztorys na ulicę Inowłodzką, jak informuje nagłówek.

Prosimy o wyjaśnienie , czy zamówienie obejmuje budowę ulicy Inwołodzkiej?

3. Zamawiający nie zamieścił na stronie przedmiaru i ślepego kosztorysu na budowę ulicy Przemysłowej. Prosimy o uzupełnienie.

4. W przedmiarach i ślepych kosztorysach występuje element z opisem: „Koszt wyłączeń energetycznych”. W związku z brakiem  w przedmiarach i ślepych kosztorysach elementów robót elektrycznych /energetycznych prosimy o odpowiedź, z jakimi pracami pozycja ta ma związek i czy konieczna jest jej wycena?

 

5.W nawiązaniu do pytania nr 4 w związku z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1. b) potencjał kadrowy prosimy o wyjaśnienie: czy jest zasadne stawianie wymogu dysponowania osobą posiadającą uprawnienia elektroenergetyczne, jeśli w kontrakcie nie występują roboty elektroenergetyczne?

 

6.W ślepych kosztorysach będących podstawą wyceny występuje pozycja „Obrzeża betonowe o wym. 30´8 cm na podsypce cem. Piaskowej i  ławie betonowej 15´10 cm” oraz pozycja „Ława pod obrzeża betonowa z oporem betonu B- 15”. Prosimy o odpowiedź, czy ławę betonową pod obrzeza należy wycenić dwa razy?

7. W ślepych kosztorysach należy wycenić pozycję „Ława pod obrzeża betonowa z oporem betonu B- 15” natomiast z dokumentacji projektowej wynika, że ława pod obrzeże ma być bez oporu, co potwierdzają wyliczenia (np. 1342*0,1*0,15=20,13)Prosimy o wyjaśnienie i ewentualną korektę opisu pozycji bądź ilości ławy.

 

8. W związku z niejednoznacznym opisem w dokumentacji projektowej, ST i ślepych kosztorysach prosimy o odpowiedź. Czy oznakowanie poziome ma być wykonane grubowarstwowe czy cienkowarstwowe?

 

9. W nawiązaniu do pyt nr 7 w świetle zapisów rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. z dnia 12 października 2002 roku)prosimy o odpowiedź: jaki okres gwarancji i rękojmi będzie obowiązywał dla oznakowania cienkowarstwowego?

10. W SIWZ rozdział III pkt 7 i we wzorze umowy określone zostały warunki płatności. Prosimy o odpowiedź: Czy podane wartości określają limity finansowe dla tej inwestycji na dane lata? Druga część pytania: Jak będzie przedstawiała się płatność w sytuacji, gdy Wykonawca zakończy roboty przed planowanym terminem, np. do 31.12.2010 roku?

 

Odpowiedzi Zamawiającego:

Ad. 1  ,  Ad. 3

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie załącznika nr 1 i w zakresie załącznika nr 2. 


Aktualne i kompletne załączniki do pobrania to:

 

Załącznik nr 1a (kliknij tu celem pobrania)

Załącznik nr 2a (kliknij tu celem pobrania)

 

Ad. 2 .

Zamówienie obejmuje tylko  ulicę łączącą  ul. Przemysłową  z Inowłodzką (oraz przedłużenie ul. Świerkowej do Przemysłowej). Kosztorysy i przedmiary dotyczą  ul. Przemysłowej (przypisek ul. Inowłodzką wprowadził projektant).

Ad. 4 , Ad 5.

Koszt wyłączeń  związany jest  z zakazem   wykonywania robót  pod czynną linią energetyczną WN. Na czas pracy pod liniami należy dokonać ich wyłączeń . Koszt  robót  związany jest z wyłączeniem i włączeniem linii WN  po zakończeniu  robót. Wykonawca obliczy koszt  wyłączeń  i włączeń w zależności od  czasu koniecznego na zrealizowanie robót przy wyłączeniu linii WN. Koszty należy uzgodnić z  Zakładem Energetycznym przed złożeniem oferty. Uprawnienia elektroenergetyczne wymagane    z   w/w   powodu  oraz  w celu nadzorowania  robót wykonywanych  w obrębie linii  energetycznych.

Ad. 6.

Obrzeża betonowe  30/8 cm należy wycenić  jako posadowione  na ławie betonowej B-15 (10x15 cm).

Ad.7, Ad. 8

Oznakowanie  poziome należy wykonać  jako cienkowarstwowe z rocznym  okresem gwarancji, równym rękojmi.

Ad. 9 .

Wartości  określone  w warunkach płatności określają  limity finansowe, powyższej  inwestycji  na dane lata wcześniejsze zakończenie robót nie ma wpływu na płatność.



Treść Ogłoszenia
 

Opoczno: Budowa północno - zachodniej obwodnicy miasta Opoczno dla dróg: krajowej nr 12, wojewódzkiej nr 726 w ciągu ulic: Przemysłowej nr 3133E i Świerkowej Nr 3132E dł. 2,305 km - planowanej do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 177934 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno , ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137 , faks 044 7363111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa północno - zachodniej obwodnicy miasta Opoczno dla dróg: krajowej nr 12, wojewódzkiej nr 726 w ciągu ulic: Przemysłowej nr 3133E i Świerkowej Nr 3132E dł. 2,305 km - planowanej do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa północno - zachodniej obwodnicy miasta Opoczno dla dróg: krajowej nr 12, wojewódzkiej nr 726 w ciągu ulic: Przemysłowej nr 3133E i Świerkowej Nr 3132E dł. 2,305 km - planowanej do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 Budowa ulic obejmuje : 1.ul. Przemysłową do ul. Inowłodzkiej 2.ul. Świerkową od ul. Przemysłowej do ul. Partyzantów w zakresie: -jezdni, chodników, zjazdów, kanalizacji-deszczowej -usunięcia kolizji -robót towarzyszących -wykonania inwentaryzacji powykonawczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca załączy odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wymagane: doświadczenie - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 2 zadania polegające na przebudowie lub budowie dróg ze zjazdami i chodnikami wraz z kanalizacją deszczową o długości min. 600m każda ( długość kanalizacji nie musi odpowiadać dł. drogi), z podaniem ich długości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał min. 2 zadania polegające na przebudowie lub budowie dróg ze zjazdami i chodnikami wraz z kanalizacją deszczową o długości min. 600m każda . potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, przedstawiając ich uprawnienia, wymagane : - uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. - uprawnienia budowlane w zakresie sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych, wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy wykaz osób z dokumentem potwierdzającym posiadanie wymaganych uprawnień wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla minimum jednej osoby w każdym wymienionym zakresie. potencjał techniczny - dysponują następującym sprzętem tj. wymagane minimum: - Układarka masy bitumicznej - 2 szt. - Oplandekowane wywrotki lub termosy do przewozu masy bitumicznej - min. 4 szt. - Równiarka - min. 1 szt. - Koparko ładowarka - min. 1 szt. - Gilotyna do cięcia betonów - min. 2 szt. - Ubijarka do kostki betonowej- min. 2 szt. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca załączy dokument potwierdzający dysponowanie wymaganym sprzętem. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli suma posiadanych środków finansowych na rachunku i zdolność kredytowa będzie w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na postawie żądanych w rozdziale VI SIWZ dokumentów i oświadczeń , wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ składa dokument o którym mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zmienione rozporządzeniem z dnia 16.10.2008r. 2.Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( a które nie są jego pracownikami) 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (a które nie są jego własnością) 4a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie wyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 5.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 2 000.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku oferty składanej wspólnie oświadczenie składa każdy podmiot ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych.

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno /sekretariat Urzędu, pok. nr 8/.

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie ze środków UE..



Załaczniki do pobrania
 Ogloszenie.pdf
Treść Ogłoszenia
 SIWZ.pdf
SIWZ
 Zal_Nr_1.zip
Załącznik Nr 1 - ulica Przemysłowa (ZAŁĄCZNIK STARY NIE POBIERAĆ)
 Zal_Nr_2.zip
Załącznik Nr 2 - ulica Świerkowa (ZAŁĄCZNIK STARY NIE POBIERAĆ)
 Zal_Nr_3.pdf
Załącznik Nr 3 - Formularz oferty
 Zal_Nr_4.pdf
Załącznik Nr 4 - Oświadczenie
 Zal_Nr_5.pdf
Załącznik Nr 5 - Wykaz osób
 Zal_Nr_6.pdf
Załącznik Nr 6 - Wykaz robót
 Zal_Nr_7.pdf
Załącznik Nr 7 - Wykaz sprzętu
 Zal_Nr_8.pdf
Załącznik Nr 8 - Projekt umowy


Informację wytworzył(a): Beata Tworek
Informację dodał(a): Włodzimierz Wroński
Ostatnia modyfikacja: 2009-06-18 13:26:52


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech